kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

torstai 19. tammikuuta 2012

Torstaina...

Hei kaikki rakkaat pandat<3 Tänään on ollut aika tylsä päivä, mutta silti mulla on aihetta aina postata jostain tylsästä päivästäni.... Juu laitoin isolla koska mulla on ollut käynnissä tylsä päivä... Tänään olen ollut laku56:den kanssa ja laku56 on jaksanut laulaa. Jos ette usko tässä todiste kuvia: 
Alotettiin Smurffeilla..
...Jatkettiin Smurfeilla....

Jenni Vartiaisen vuoro...

Ja mulla olis viä lisää mitä oudoimpia kuvia, mutta en onnistu tässä jotenkaa.. EI MITÄÄN!
Ainiin hei, tänään on tasokone päivä! Menkää pääsemään uudelle tasolle. Pääsin 44.
    Mutta nyt ne kuulolle jotka osaa kuvata esim. musiikkivideoita blogiinsa! Sillä haluisin niiiin kovasti kuvata jonkun musiikkivideon, mutta en osaa. Te bloggarit voitte pelastaa mun päivän! Elikkä nano, Tillervo, Andromeda tai kuka vaan joka osaa kuvata videon, auttakaa ja kertokaa ohjeita kommissa!(eli kommenteis) Auttakaa! Mutta nyt onkin kiire, joten moikka ja muistakaa auttaa!<3

Apua tarvitsevin tassuin,
Leidinne♥









5 kommenttia:

  1. Juu,Mä teen yleensä(HARVOIN)näin videoita
    -1.Klikkaan käynnistä
    2.Klikkaan siellä kaikki ohjelmat
    3.Klikkaan kaikissa ohjelmissa Windows Live Movie Maker
    4.Alan laittelemaan kuvia
    5.Tallennan
    6.laitan blogiin

    VastaaPoista
  2. Laitan viimestään huomenna mun blogiin tarkemmat ohjeet ja kuvat

    VastaaPoista
  3. Okei kiitos. Toivottavasti onnistun...

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥