kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Sitä ikävämpää asiaa..

Moi rakkaat pandat<3 Mulla ei oo ihan mitään parhainta asiaa.. Nimittäin nyt kun ajattelee asiaa, seuraako kukaan blogiani? Oon huomannut, ettei mulle ole tullut kommia muuta kun rakkaalta Prinssiltä ja Inkkulilta. Mutta sekin johtuu siitä, sillä aina kerron heille että: "Tein uuden postauksen, voitko mennä katsomaan ja kommaamaan?" Mutta, seuraako kukaan blogiani? Ja vaikka olen nyt vähän alle vuoden tavoitellut blogiani ja saanut huimat 44 lukijaa, silti en ole saanut kommia. Joten haluun että jos OIKEASTI seuraat blogiani, kommentoi tähän postaukseen jotain, jotta nään ketkä kaikki seuraa oikeasti blogiani. Ja jos en saa yhtään kommaa, pelkään että on aika jättää tää blogi, anteeks rakkaat lukijat♥♥

Ikävin tassuin,
ikuisesti Leidinne♥

11 kommenttia:

  1. Mää seurailen :) Huomasin että tossa sivussa oli yhteiskuva jossa olit sää ja Prinssi meitsin kanssa. Ei tullut mielee sanoa että KKB-bloggari! XD

    VastaaPoista
  2. No olet jo varmaan kuullut tämän, mutta toivottavasti tämä piristää tuota haikeata mieltäsi:
    "Mä rakastan tätä blogia! Mä käyn täällä joka kerta kun käyn tietokoneella, luen uusimmat juttusi, kommentoin usein ja tämä kaikki syystä, että todellakin arvostan sun blogia ja pidän tätä niin ihanana! Kirjoitat paljon kivaa kavereistasi ja olen todella kiitollinen ja aika vaakuuttunutkin, että pistät paljon musta kuvia tänne ja joka kerta sanot, että olen sun BFF!!!♥♥♥☺☺☺ Säkin olet mulle ja ikuisesti tuletkin olemaan!!!!♥♥♥♥ Olen tosi iloinen myös siitä, että sä kommentoit mun blogiin ja käyt siellä. Kiitos siis tuhannesti! Älä missään nimessä loppaa!!! ;( Vaikka saan olla sun kanssa vaikka joka päivä ja ei tämä tietsikka juttu ole niin tärkeä, niin musta on silti ihana lukea tätä blogia ja kuunnella sun kuulumisia. Ja teit blogia vaivalla ja ahkeralla työllä, miksi loppaisit sen? Sitten kun näet, että todella alkavat mahikset ja pinnat loppumaan, silloin mieli vain sanoo: "En jaksa enää" ja silloin voi jo antaa vähän periksi ja lopata. Mun mielestä sun aika ei ole vielä koittanut. Kun mieli alkaa uupua bloggailuun on jo mennyt pitkälle ja silloin on syytäkin lopata. Vaikka et saa kommentteja niin
    usko, että sun blogista tykätää tosi paljon ja jatka, tämähän on kuitenkin ollut hasukaa
    meille, eikö? Siis bedetään yhtä köyttä, tuetaan ja autetaan toisiamme hankalissa tilanteissa niin kuin mäkin nyt (toivottavasti) rohakisin sua jatkamaan. Olen aina valmis auttamaan sua jos joku asia kirsitää.♥♥♥♥

    Sydämellisin tassuin, Prinssi ♥♥♥♥

    VastaaPoista
  3. :( Älä loppaa... sulle on tooooosi upea blogi! I like it! ♥

    VastaaPoista
  4. Prinssi, toi kommentti mitä äsken luin... Se... sai mulle vedet silmille.♥♥ Oot mun rakkaimmista kavereista, ja arvostan sun kommaasi toosi paljon ja sitä että seurailet mun blogia melkein joka päivä, mutta jos ei kukaan muu lue blogiani kun sää, ei mulla oo mahiksii jatkaa.. Mutta harkitsen asiaa, kiitos kommastasi rakas Prinssini!♥♥♥♥

    Ikuisin tassuin sinun,
    Leidi♥♥♥♥

    VastaaPoista
  5. Et saa lopata!Sun blogi
    on aivan mahtava!Jatka vaan
    samaa hommaa!Kukaan ei kestäisi
    jos sä loppaisisit!

    VastaaPoista
  6. Ja kiitos kaikki muut, en aluks huomannu teijän kommii :D Mut Nano: Huooh, oliks toi nyt todella vakava asia? xD Ja Tille: Ehkä en... ja Arianna: Kiitos et tykkäät mun blogista!♥ Sunkin blogi on tosi ihana! Kaikki: Kiitos ihanista kommistanne:)

    VastaaPoista
  7. Kiva, en huomannu sunkaan kommenttias Mellu! Kiitos, oot tosi kiva !♥ Ja nyt kun katsoin muiden kommia, ajattelin että ei oo viä mun aika lopata, en oo kumminkaan varma..

    VastaaPoista
  8. Ja hei.. (kolmas komma) Jos oikeesti seuraatte mun blogii, olis ihan kiva jos vaikka liittyisitte MESK- Clubiin tai jotain...
    Sori kun vihjailen :D

    VastaaPoista
  9. Älä luule et en seuraa! Sun blogi on yks parhaimmist <3

    VastaaPoista
  10. Kiitos<33 Sullakin on tosi ihana blogi!<3

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥