kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

tiistai 17. tammikuuta 2012

Aika lyhyt tauko..

Joo elikkä olen palannut kuvioihin. Olin yhden päivän tauolla, mutta eihän se haittaa? Tulin postaamaan joko siksi että en kestä olla ilman mun lukijoita tai siksi että mulla oli tylsää ja halusin postata x) Sori, mut sellanen mä oon. Oon taas eri koneella kun yleensä joten sen takia en kirjoita taaskaan paljon. Kuuntelen yhtä erittäin surullista laulua, mutta se ei lannista tunnelmaa! Nimittäin Panfuun on ilmestynyt vaatekuvastoon uusia vaatteita!




















Nehän näyttää aika intiaani tyyppisiltä vai? No nehän on hienoja!!! Vai mitä?
Joo on lääh, puuh...
Missäs sää viivyit? Sanoit että ehdit tasavarmasti tähän postaukseen ennen mua, mutta oon jo lopettelamssa!
Sori! *lääh puuh* jäin syömään piirakkaa, ja nyt oon aivan täynnä. Ja sitten vasta m uistin että lupasin tulla tänne, ja sitten se meno alkoi. Nimittäin matkalla tapasin yhen wooby kaverini jaja sitten jäimme juttelemaan. Sitten jäin syömään kakkua ystäväni kanssa ja sitten tuli taas kiire. Ja sitten...
Okei, uskon ettet tehnyt sitä tahallaan. Mutta muista ehtiä ensi postaukseen. Vaikka oletkin lemmikkini ja tavallaan blogini maskotti..
Sanoitko "tavalllaan" ?? MÄ OLEN SUN BLOGIN MASKOTTI!!!
No joojoo. Niin vaikka oletkin lemmikkini ja blogini maskotti, sinunkin täytyy pitää kunnon vastuu!
Juuu ens kerralla muistan! ;) Moikka...
Ja mihin sä luulet meneväs?
Pihalle, minnes muuallekkaan?
Etkö aio pitää kanssani EDES tätä postausta loppuun asti?
Noh... Lupasin mennä..
Huoooh, sitten ei mullakaan ole mitään järkeä sepitellä tässä mitään kun Wigukin lähtee, moikka kaikki!
Modo!


Tassuttain,
Wigksu ja Leidinne<3

2 kommenttia:

  1. Jep, no sulla oli niin pieni tauko mitä voi ollakkaan...☺
    Hyvä vaan sillä on ihana lukee tätä blogia!♥♥♥♥
    Ja niin kiitos vastauksesta. Taidan puhua Wikin kanssa hiukan, mutta toki ymmärrä, sillä hän on aika herkkä ja huomiota haluava. Ihan pienestä pitäen hän on saanut huomiota. Onhan hän vieläkin pieni joten ei ihme silleen. Se on myös aika uutta Wikille. Meinaan, että se ei ole tottunut, että meillä on vierita. Kiitos kuitenkin vielä! Ja mä ootan innolla huomista! Me mennään tanssin kaksinä! Oooojeee!!!!♥♥♥♥☺☺☺☺
    Maltankohan mä edes pysyä nahoissani aamulla ja keskittyä kouluun..... :S :D Saan nähdä... ilmotan sulle vielä tänään, että tuuksä meille koulusta suoraan.

    Prinssisi!♥♥♥♥☺☺☺☺

    VastaaPoista
  2. Joo ilmoita Prinssi! Ja kiva että on ihan lukea blogiani Niin on sunkin!<3 Ja joo, kannataa puhuu Wikin kanssa.. Toivottavasti Wikille tulee parempi mieli!!!

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥