kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

torstai 26. tammikuuta 2012

Kebun synttärit, 50 lukijaa, lyhyt postaus

Moi pandamuruset<3
Tänään on ihanan ystäväni Kebu22 synttärit (ainakin Panfussa)!! Otin tälläsen kuvan kun laulan Kebulle:
Mut nyt laitan pari kuvaa Panfu päivästäni. Onnittelujen jälkeen MiniMouse tuli paikalle..
Jäätiin juttelemaan Napsu tehtävästä ja kaikesta muustakin. 

Nyt meenkin ihan toiseen asiaan nimittäin oon saanut huimat 50 lukijaa! Kiitos suunnattomasti!!! Okei, sanon yhen asian; Oon tosi huono pitämään tälläsiä tunteellisia puheita, mutta tällä hetkellä sellanen on tarpeen. Tein muuten tälläsen kuvan;
Elikkä kiitos tosi paljon. Kun alotin bloggaamisen, en osannutkaan kuvitella että saisin 50 lukijaa. Muistan hetken milloin kuulin ettei kuukauden bloggareita julkaistakaan. Olin aivan äimän käkenä, ja olin varma ettei mulla ole mitään toivoa saada enempää lukijoita. Mutta nyt mulla onkin 50 lukijaa!!! Elikkä kiitos tooooosi paljon teille kaikille!♥♥ Ootte niiiiin ihania, kun edes kommaatte! Melkein joka postauksessani Prinssi tai Inkkuli kommentoi, joten kiitos teille ihanille kamuille. Kerron tässä nyt osan niistä ihanista ystävistäni joiden avulla olen juuri saanut nämä lukijat. Elikkä teiltä olen saanut niin paljon hyviä ohjeita bloggaamiseen ja olette muutenkin vaan ne  mun parhaimmat kaverit ja ne tulee tässä:
Prinssi
Inkkuli
Tillervo
Andromeda
Jepsuli
Nano
koala2000
laku56
Emuliina
minna-keiju
Kebu22
ja monia muita.. Mutta tuossa oli ne kivoimmat ja tärkeimmät :) Olen saanut niin paljon hyviä kavereita näinä kuukausina, että parempaa ei voisi toivoa♥ Ja vaikka jotkut hyvät kaverit loppaavat, ette häviä ikinä mun mielestä :) Joten ette pääse eroon musta ;) Ja toivon että ette loppaisi ikinä Panfua, sillä tärkeintä Panfussa on ystävien kanssa jutteleminen mulle! Mutta nyt mulla onkin kiire lähteä :l Nimittäin oon tätä postausta kirjotellut.. No... aika kauan. Elikkä huomiseen (ehkä) Moikka!

Tassuttain,
ikioma Leidinne♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥