kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

lauantai 7. tammikuuta 2012

Mun (ihana) päivä..♥

Moi kaikki rakkaat pandat!<3 Mulla on ollu jotenki ihana päivä tänään :) Aamusta menin kampaajalle ja sain uudet hienot hiukset. Sitten käväisin äidin kanssa kaupassa ja tapasin yhen parhaista kavereista IRL:issä. Ja onneksi mulla ei ollut muuta kuin pelkkää aikaa, niin menin koneelle Panfuun ja siellä tapahtui kaikkea ihanaa, kiitos rakkaan Tillen♥ ja ihanan Jepsulin♥ teitte mun Panfuilusta kaikkein parasta! Ja tässä vielä kuva päivästäni:





Kuva musta ja jepsusta (:


Ja mulla piisais kuvia tosi monta, mutta en voinut ottaa koska sillon en ollut sillä koneella millä oon nyt. :) Elikkä nyt kello on 19.15 ja alan kohta katsoa telkkaa, sillä sieltä tulee yks hyvä ohjelma puol kasin aikaan.. Saan mennä tänään erikois hyvin mielin nukkumaan ajatellen Jepsulia ja Tilleä kun ne on niin ihania!♥♥♥  Mut Inkkuli ja Prinssi, ootte mun parhaat kaverit aina joten älkää ajatelko että olisin unohtanu teijät! Te kaikki (eli Tille, Inkkuli, Prinssi ja Jepsuli ;D) ootte mulle tosi tärkeitä kavereita♥♥♥♥♥♥ Mut nyt tän unelma postauksen on aika päättyä.. (sillä en keksi muuta kirjotettavaa xD) Ja sori Tille, en saanu meistä mitään kuvaa kun en osannut ottaa.. No, moido kaikki rakkaat lukijat ja pandat!<3

Iloisin tassuin,
ikioma Leidinne<3

3 kommenttia:

  1. Kivaa, että sulla oli "ihana" päivä jepsulin ja Tillen kanssa! :) :D On aina kiva kuulla sun ilouutisia ja kun olet pirteä ja iloinen! :D :P ;)
    No en tiedä muuta kommattavaa tähän postaukseen... Anteeks!

    -Prinssi- :D

    VastaaPoista
  2. Iloinen ja pirteä? Awww... Ooot ihana :) Ja kyllä mäkin oon ilonen kun sä oot!!<3

    -Leidi<3

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥