kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

lauantai 21. tammikuuta 2012

Mikä vois olla otsikko?

Hyvää huomenta kaikki pandamuruset<3 Joo, kello on vasta 08.45 mutta tulin silti aikasin postaamaan, koska en juurikaan keksinyt muuta x)    Panfussakaan ei ole tapahtunut mitään erikoista, mutta saanhan mä rakkaille lukijoilleni postata! Tänään alkaa IRL:issä minun oma putoukseni ;) Paikalle tulee Inkkuli ja Prinssi... Jännittää! No jännityksen vuoksi, voisitteko lähettää kivoja "rohkaisu" kommia? Nyt mennään sitten toisiin asioihin...

Nimittäin, tiedätte varmaan tarinani : "laulajan ura" (sen löydät sivusta nimeltä: Tarina: Laulajan ura) niin mulla on sellanen tunne etten keksi siihen enään mitään!! Menkää lukemaan sitä ja auttakaa mua keksimään lisää,,,

Mun chatissa on nykyään kokoajan joku vialla.. Oottakaas, pistän kuvan: *hakee kuvaa* Löysi*
No kyllä se kohta varmaan toimii. (toivottavasti...)      
No ei mulla muuta selitettävää oo ;) Moidio

Tassuttain,
Leidinne♥

3 kommenttia:

  1. Mä en ehkä pysty laittaan rohkaisu kommia koska tuun putoukseen itekkin mutta ROHKEATA MIELTÄ LEIDI!!! Toivottavasti auttoi xD mIkächatissa muuten on sulla vialla?

    -Inkkuli <33-

    VastaaPoista
  2. Voi, että!

    Toivottavasti mä pystyisin rohkaseen sua, mutta mulla on vähän sama tilanne kun Inkkulillakin. No siis... Mua itekkin jännittää ja sama tilanne kun suakin niin vähän vaiketa... KYLLÄ SÄ PYSTYT SIIHEN LEIDISENI! SULLA ON NIIN HYVÄ HAHMO KUITENKIN JA JOS JOKU TIPPUU EKANA NIIN SE OLEN MINÄ!!!:S Rohkaskohan toi...?

    -Prinssi♥

    VastaaPoista
  3. Inkkuli: Joo ymmärrän, koska sä ja Prinssi tuutte siihen. Mut sanon että ONNEE! Ja toi mun chatti tekee sitä taas, mut kirjaudun vaan ulos ja takas sisään niin se toimii :)

    Prinssi: Juu, et oikein pysty rohkasemaan mutta eihän se haittaa. Vaikka muakin jännittää tosi paljon niin sanon molemmille et ONNEE! Ja Prinssi et putoo eka.

    Molemmat: Päätin mun Putoukseen, et tehdään noin 3-4 jaksoo ja sitten vikana jaksona päätetään kuka meistä kolmesta voittaa. Eli ekana tai tokana tai kolmantena jaksona kukaan ei putoo. Sillä vikalla jaksolla päätetään voittaja ja sitten 3 tullut ja toiseksi tullut

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥