kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Mikä bileiden pääsykoodi?

Eikä se ooo täällä?? Jaa kuka vai? Kukakohan! Päärynä!!!!!! Huh se ei oo täällä!! Kuujin tonj!!!  Elikkä on... No moi pandat. Tänää tulee tapahtuu pajon kaikkee kivaa!! Yks asia Moij pandat!! Tänäänj on mun synttäjit!! Täytän 4 vuotta!  No sekin.. Mut on ne pirskeet.. Mutta arvatkaa mitä? :O Pirkeisiin on pääsykoodi! Apua! Mikäs se on?  Nii mikä pääsykoodi on? Sinne pitää pukee frakki.. -.-.-  Ei tytöt frakkia voi pitää!!!!!!!!!! No kumminki palkkio on siä se et voi pitää hauskaa ja jjuhlia kamujen kans.. En saanu kuvaa siitä frakista kun tää kone jumittaa.. :(


No sitten on myöös... Pukukisa! Tai naamiaiskisa! Kuka pukee hassuiten voittaa kisan.. Se menee näin: Puet hassun puvun ja sitten myöhemmin lasket kuinka monta siistit vaatteet viestiä sulle on tullut! Ja jos on 100 ylikin nii sut palkitaan myöhemmin ;) Aikas kivaa vai? Ja nyt seujaavaksi mun synttärit!


Oon oppinu jo vähän niinkun puhumaan ☺☺☺ Whuuuj! Elikkä täytän neljä vuotta!! Paaljon onnea vaan! Plajon onnea vaan paljon onnea Pääjynä paljon onnea vaan!!!!! ☺ Wuhuu!! Ajvatkaas mitä toivoin?? En kejjo :D:D:D:D HAhahhahhahhahahahhahahahaaaaaaaaaa  OK ok toi sekos!!!!!!!!!! Enhän!! Sjunkin vilma-leidi pitää laulaa mulle!!!!! Ok ok.. Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea VILMA-LEIDI!! PAljon...Heij heij!!! Sjun pitää laulaa paljon onnea Pääjynä!!! Ok.. Paljon onnea PÄÄJYNÄ!! Ei noinkaaan ei PÄÄJYNÄ vaan PÄÄJYNÄ!!! ? En tajunnu... Laula se mikä mjä oon!!! Aa ok.... Paljon onnea PÄSSINPÄÄ!! :DDD Eikun laula mun nimi!!  OK.. Kyl mä aluks tajusin.. xDD Halusin vaan kiusata sua XD No alotan sit alusta!! PAljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea PÄÄRYNÄ! Paljon onnea vaan!! No kjiitos!!!! Vihdoin se tuli!!! Elikkä ei mulla kai sit muuta...  Hei toi on mun rooli!!  Oonj synntäji sankaji joten saan sanoo sen!! Ok ok.. MUT VAAN TÄN KERRAN!!!! Joojooooooo elikkä ei MEILLÄ! kai sitj muta oo.. Joten sanon vaan:

Synttäjittäin Pääjynä☺☺☺ ja tassuttain leidinne<3<3<3 
PS:  Ei saatu kuvia, koska Tietjokone jumitti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥