kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

perjantai 24. kesäkuuta 2011

Bileet jatkuu + Maxin idea..

Moro pandat ja hyvää juhannusta kaikille! Moro! Tänään bileet jatkuu hyvin mielin. Ja vihdoin pääsin ostamaan ittelleni hassuja vaatteita :). Päärynä  ei pääse kisaan, koska ei oo mitään vaatteita sen kokosille ;(. En niin ;( Joten me päätettiin että päärynä jää kirjottelee blogia kun mä oon juhlissa.. Hei nyt sain kirjeen: Siistit vaatteet :) Lähen tästä bilettämään.. Ja Päärynä ET tylsistytä lukijoita!!!!!! Joooo jooo... Elikkä vilma-leidi lähti bilettämäänj... No en lähteny! HehehehheehhXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OK ok....   No sain tommoset bile vaatteet oottakaas näytän..


<-------- tossa    Eks oo kivat xDD   



Ja muutes Max keksi idean millä Ellan saa taas maasta taivaisiin :) Max aikoo kysyä Lililtä, että olisiko jotain hassuja vaatteita mitkä kumminkin mahtuvat kipsikäteen.. AIka näpsää vai mitä? No jätetään Max sinne piristämään Ellaa :)  Mulla on vähän kiire.. Niin mullakin.. Me lähetään viettää Päärynän kanssa juhannusta. Ai minne? Me mennään mun mökille joka on 2 ja puolen ajo tunnin matka.. TYLSISTYN!!!!!!!! No mulla on piristäjä ----->  Mä??  Ööö -.- Vaikka sä :D Moikka pandat


Hassuin tassuin,
Leidinne<3<3<3 ja Päärynöttäin Pääjynänne ☺☻

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥