kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

torstai 2. kesäkuuta 2011

jotain pölpötystä päivästä xD

Kun olin tietsikalla kirjottamassa äskeistä viestiä mun serkku tuli meille. Meijän piti tänään lähtee mun bff:n ja mun serkun sekä iskän kanssa mökille. No mun bff tuli meille( ja bff tarkottaa best friend forever suomeks: paras kaveri aina!) No me mentiin mummulle ja oltiin siä vähän aikaa kunnes mun kaveri ehdotti että me mentäis onkimaan. Haimme onkiin siimoja kunnes löysimme vain 2 siimaa mutta yksi siima puuttui kun meitä oli kolme. Lopulta löysimme siimat, madot,onget js kaikki kunnes kaikki oli valmista! Mutta sitten me huomattiin että eihän meillä ollut koukkuja! Ei me oltais voitu ilman koukkuja onkia!! Löysimme yhden koukun mutta emme enenpää :( Lopulta päätimme vasaralla vääntää nauloista koukut!(mun ehdotus:D) Kaikki oli piakkoin valmista ja olimme onkineet hetken kunnes!! Mun bff:n onki alkoi menemään alaspäin ja nykiä! Siellä oli kala napannut!!!!!! Olimme kauheassa paniikissa ja nostimme hädissämme kalan pintaan kunnes.. Kala putosi takaisin veteen;( SIinä meni meidän särki. ( Se kala muuten oli särki) Olimme masentuneita.. Menimme syömään jami jami ruokaa ja sen jälkeen riensimme takaisin onkimaan!! Odotimme jonkun puolituntia kunnes taas bff:ni onki alkoi nykiä! Nyt kyseessä oli isonpikin kala!! Näimme kalasta vilauksen mutta sekin lensi takaisin järveen.(näimme kalan punaisen pyrstön) Olimme taas masentuneita.. Puolen tunnin päästä iskäni tuli paikalle ja ehdotti että me mentäisi saunaan! Kaikille kävi. Paitsi mun bff ei päässyt saunaan kun se oli vilustunut. Olimme serkkuni kanssa saunassa kunnes iskä tuli sanomaan meille että me voitaisiin mennä kastamaan talviturkki eli että voisimme käydä uimassa siinä järvessä jossa me ongimme.. En uskaltanut sen takia mennä uimaan, koska pelkäsin että hauki nappaa varpaastani :D Mutta menin kuitenkin:D Serkulleni oli aiemmin tullut uimisesta kammo kun hän kerran meinasi hukkua.. Joten hänkään ei kunnolla uskaltanut mennä uimaan.. Kävimme siis pulahtamassa ja menimme lämmittelemään.. No kun iskäkin oli käynyt saunassa menimme kotiin.. eipä varmaan muuta kun:



Tassuttain vilma-leidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥