kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

tiistai 21. kesäkuuta 2011

Erehdys!!!!!

Joo elikkä mulle tuli erehdys!! Eli ne viime tekstin vaatteet olikin aika vanhoja xDD Uusia kalusteita on nääxDDDDDDDD Repeen nauruun xDDDDDD  kejjo nyt!! Joo joo kerron kohta...  Mut nii muihin asioihin..



Ella muistutti äsken et huomenna alkaa jää bileet sekä hassujen asujen naamiaiset.. Ketkä tulee?? VArmaan suurin osa :DD taas muihin asioihin..


Ellalle on tullut LyTa! LyTa?? Lyhenne tauti XD Tos oli pieni esimerkki.. Ja kun olin sanomassa Nyt leidi kejjo!!
Joo jooo KOHTA!!!!!!!!! NIin elikkä lyhenne tauti.. Keksin sen just äsken XD Siis sen nimen en sitä että Ellalle tuli se.. Oottakaas näytä kuva esimerkin minkälaista kieltä Ella puhuu..
Tos kuva xDD Taas muihin vähän kiinnostavimpiin asioihin...





Täällä nnyt paikalla on Päärynä Mojo!!  Tarkottaa moroo.. Se ei oikein osaa R kirjainta tai ees puhua.. Joten älkää ihmetelkö... Mitäää kyj mä osaan puhuaa... No moi pandattt!!!!!!!!!!! Kiva nyt vihdoin nähä teijät :) Mut kuujkaas se kuva minkä mä näytin siinjä kijeessä oon siinjä takapejin!!! Tosja on kuva kun oon oikein päin.. JA oon vieljä pikku pääjynä.. Jotjen en oo kovin isjo..

Ja minä itse lisään loppuun että:





Tassuttain leidinne<3<3<3 ja pääjynöttäin Pääjynä ☺☺☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥