kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

torstai 23. kesäkuuta 2011

Bileet jatkuvat + mitä Ellalle kävi? + uusia vaatteita (taas) + mitä voittaja saa?

Moii Mooi!! Toi pikku Päärynä oppi jo puhumaan aikas hyvin :) Kivaa eikö? Jep kivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ei olis pitäny opettaa tota puhuu...... No asiaan Jep asiaan.. Sopiiks et kerron? Mun kans? Jep sopii :) ÄÄRH! No elikkä Panfuun on tullut (taas) uusia vaatteita.. (mitä mäkin voisin mennä ostaan XD) Mut en viä.. Tällä kertaa vaateteemana on ranta.. Rakastan rantaa! Hei tehääks niinkun Ella ja Max?  oook -.- .. Hyvä! Niiin elikkä aiheena on.. Ömm.. (se ranta) Nii joo se rantsu.. Lähenpäs tästä jo rantailemaan.. :DD Bye bye... *lähti rantaan*
Elikkä mä jäin tänne xP.. Mut nii joo.. Laskin etten täyttänytkää neljä päärynää.. Elikkä teijän kielessä neljä vuotta.. Täytin jotain 8-9 vuotta.. Olin ollut 4 vuotta korissa missä myytiin päärynöitä ☺  Ok ok en menny rannalle menin hakemaan ittelleni ja Päärynälle karkkia.. Jippii!!  Ei viel! No tossa on sitten kuva uudesta Panfu-muodista :P --->  Nyt on sun vuoro Päärynä kertoo..




Jup Leidi.. En voi unohtaa :P No elikkä mä voisin kejtoo mitä Ella-paralle kävi.. Ella kertoi että oli raauhassa jääbileissä kunnes liukastui jäällä ja mursi kätensä. ;(( Tossa kuva mitä se kertoi..  Toosi ikävää eikö?

Jep on ;( Ja jos ette nää mitä siinä lukee niin siinä lukee näin: Minulla ei ole enää mitään mahiksia siinä kisassa. Mulle sattu nimittäin tosi tylsä juttu eilen jääkemuissa. Liukastuin jäällä ja käteni murtui! ;( Tohtori Feelgood sanoi, että mun pitää maata ainakin viikko kipsi kädessäni. Ja se tarkoittaa, etten pääse juuri bileiden aikana Panfuun! Eikä mikään hassu asu edes mahdu mulle, koska kipsi on niin iso. Juu sillain siinä lukee.. Ikävää :(   No juhlinta jatkuu kummiski.. Tänään siel paikassa oli aikamoinen ruuhka.. (tai ei nyt niin iso ruuhka) Oon siä vilkuttamassa mini-pandana jossain teille :) Se osa mikä on ympyröity, oon siä sisällä jossai.. Kyl löydätte mut.. Tossa sit kuva teille siitä... Näkyy vähän pienenä mut haittaako?  Ei mua ainakaa :) Löysin sut!! Oot toi jolla on.. Hiljaa!!! Et saa kertoo!! Vinkki: Mulla on ruskee tukka.. ;)

Ja nyt on taas munj vuoro kertoo!! JIppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ok en tee enää :DD No mitä sen hassun asun kisan voittaja saa? Arvoitus arvoitus..

 Kerro jo!!


Joo joo.. Se saa tälläsen hienon hatun.. Ooottakaas.. Vilma-leidi tuu auttaa ettii se kuva!! *etsii vilma-leidin kanssa kuvaa*  *löytää* Tossa! Näättekö tuolla alapuolella? Voittaja saa tollatteen hatun :D :D 



No eipä mulla.. MEILLÄ No meillä sitten... Muuta oo.. Joten:



Tassuttain leidinne<3<3<3 ja Päärynöttäin Päärynänne ☺☺☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥