kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

torstai 2. kesäkuuta 2011

Helatorstai+kulttiksen loppu!

 Hyvää Helatostaita kaikille! Nyt on onneks Helatorstai ja koulua ei meijän koulussa ole! Aamulla vahingossa heräsin klo: 08.00. Lähin rauhassa pukemaan ja syömään aamupalaa kunnes äiti heräsi mun kolinaan, tuli alas ja kysyi multa: Minnes sää oot menossa? Tietenkin vastasin että oon menossa kouluun ja sitten äiti hämmästyi ja sanoi mulle: Ei  tänään oo koulua, on Helatorstai : D Rupesimme vaan äitin kaa nauraan ja sanoin:Ei olisi sitten pitänyt herätä näin aikaisin :( Ainoa huono asia siinä olikin se että olin ihan poikki ja herännyt aikaisin.. Mut nyt muihin vähän surullisempiin asioihin.. Kulttikset ja kemut Paul the Kidin huoneessa ovat nyt loppu! Muistin sen vasta äsken kun menin Panfuun ja en voinu laittaa kulttis hiuksia! Oon tuplastin surullinen ;( No eipäs sitten muuta kun:

Tassuttain vähän masentunut vilma-leidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥