kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

lauantai 24. joulukuuta 2011

Se on saapunut luoksemme!

Nimittäin Joulu! Elikkä ERIKOIS HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE PANDOILLE!!!
Erittäin hyvää joulua kaikille!!!!!!!
Super hyvää joulua kaikille pandoille! Tämä on varmaan mun viimeinen postaus, sillä lähden pian ;( Mutta palaan ainakin kerran vielä!!
Kiitos Lily siitä että olet tullut tänne Suomeen asti!!! :O Oot erikois kiltti panda! Saat varmasti lahjoja pukilta:) Muutes, miten teidän pandojen jouluaamu on sujunut? Toivottavasti parhain päin! Mulla on mennyt aikalailla parhainpäin. Me syötiin äsken aamupuuro ja täällä on tunnelma ihan katossa, mut kohta pitääkin lähteä viettämään joulua! Ja tässä teille rakkaille pandoille pikku kuva mun toivotuksista:
Se oli sellanen pieni juttu. Mutta hei tuli tässä mieleenikin... Tänään on tasokonepäivä!!! JEE! Jos ette usko näytän teille vaikka todisteeksi kuvan! Se on ''todistekuva'' joojoo Leidi :D Eli tässä se kuva:


En ole toi joka pääsi 21 yks tasolle, se oli joku muu :D Ja jos ette usko, tässä todiste mille tasolle pääsin:
Juu, klikatkaa toki kuvaa isommaksi että näette :D En kehu, mutta on aika kivaa päästä kohta tasolle 40!! Mutta, jos luitte tämän postauksen tänään, (24.12.2011) kiiruhtakaa kiireen vilkkaa tasokoneelle päin että pääsisitte vain eteenpäin tasoissa. Ihanaa kun nyt on jouluaatto! Eikö olekin? Hei muuten, tuleeko teille pandat tänään joulupukki vierailulle? Kommentoikaa tähän postaukseen, tuleeko joulupukki ja miten muuten on mennyt joulun alku! Odotan kommentteja innolla, on niin kiva saada tietää miten te muut siellä kotona tai ihan missä vaan, vietätte jouluanne! No, tähän tämä postauskin varmaan loppui, kun en keksi enään mitään sanottavaa... Hei, Lily haluaa sanoa vielä jotain, vai?
Juu.. Kun tänään on varmaan viimeinen päivä kun olen täällä Panfussa, koska Espanjassa perheeni kaipaa minua kovasti! Tulen kaipaamaan teitä pandat! Ja erityisesti näitä henkilöitä: Vilma-leidi, Wigu, Prinssi ja Wiki! Olette aina mun mielessä! Kun tulin tänne, minulla oli vain yksi ystävä ja nyt lähtiessäni minulla on 4 ystävää!!! Mutta  kyllä minulla tulee teitäkin lukijoita tooosi ikävä! Mutta älkää huoliko, palaan kyllä joskus! 
Wigu tossa alkoikin kyynelehtimään sanoistasi, mutta kyllä tulee ikävä Lily! No, onneksi me nähdään pian!<3 Hei, ei mulla muutakaan ole joten MOIDO ja hyvää joulun viettoa kaikille!! 
*nyyhk nyyhk*  Joo, moikka ja hyvää joulunviettoa!
Hei hei kaikki rakkaat pandat! Näkyillään!:)

Joulu Tassuin,
Leidinne<3, Lilynne!<3 ja Wigksu!;) (keksin uuden lempinimen :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥