kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

lauantai 17. joulukuuta 2011

Lily saapuu + Innostuin piirtämään pandoja!

Moi pandzukat! Oon innoissani kahesta asiasta.. Eka: Lily tulee minä hetkenä hyvänsä! Toka: Innostuin piirtämään pandoja! (näytän kohta kuvan) Ohoh, joku tulee! Ai se olikin..
MÄ! Joo Wigu. Menin ovelle odottamaan Lilyn tuloa, kunnes meinasin jäätyä! Ulkona on TOSI kylmä!
Huooh, no näitkö Lilyä?
Miltä näyttää? Jos Lily olisi tullut, se olisi nyt täällä! Hei, mikä tuo paperi kahdesta pandasta on? Prinssi piirsi ne vai? Näin kun se oli täällä, mut toi toinen ei näytä Prinssin tekeleeltä! *tarkastaa paperia..*
Ai joo, sen paremman piirsi Prinssi mut ton toisen piirsin mää!!!
Ompa hienoja! (Prinssi osaa paremmin ;D)
Kuulin! No, totta toi oli mun eka panda... Hei, joku tulee! *lähtee kohti ulko-ovea..* ......  


On mennyt jo 10 minuuttia, eikä Leidi ole palannut! *lähtee*






.....................


Noin, vihdoin Lily on saapunut!
Moi, oon Lily! En puhu hyvin suomea, mutta koitan totuttella.. (kirjotinko oikein?:D)
Lily, kiva että pääsit! Lupasin olla ystävällinen ja niin mä olen!
Noniin Wigu, rauhotu.. Sori Wigu innostuu aina kun saa tavata jonkun uuden pandan tai woobyn tai ihan minkä vaan.. Hihi:D
Täällä on niiiin erilaista kun Espanjassa! Outoa :D
Kyllä totut, mutta hei näytän kuvan mun ekasta pandasta ja sitten voimmekin mennä postauksen ulkopuolelle puhumaan kaksin.. Eli tässä kuva mun ENSIMMÄISESTÄ pandasta:


























Se on ihan hieno!
Aika upea, miten osaat piirtää noin?
Prinssi opetti, näkisittepä Prinssin pandan! Se on super hieno!!!! Ainiin voitte nähdäkin Prinssin tekeleitä, ihan ylhäältä, koska hän teki mulle yliksen!!!  *hurrausta* Mut huomenna palataan asiaan ja Lily voikin kertoa Espanjasta vähän kaikkea, eikö?
Joo, ensin haluaisin tämän loppu päivän totutella Panfuun... Moikka, nähdään huomenna!
Moimoi, see you!
Moido munkin puolesta!:)

Tassuttain,
Leidinne, Wigu ja Lily!:)


Tuossa on Lily!






Ja tuossa sitten Wigu!

2 kommenttia:

  1. Kiitos Wigu ja Lily jos tykkäsitten piirrustuksistani ja siis olen ihan hölmö, olen kirjoittanut puheen (tämä on Lilylle):
    "Tervetuloa Panfuun Lily! Olen Prinssi ja 11 vuotias innokas blogin kirjoittaja sekä Panfun pelaaja. Minulle on suuri kunnia saada sinut tänne vieraaksemme ja siksi olisi myös mahtavaa jos voisit joskus tulla vierailemaan blogiini! Kävisikö joku päivä? Ehdottaisitko sinä ensin?
    Kiitos ja tervetuloa!" Noin eli siis lyhyesti sanottuna "tervetuloa Lily!" ;) :) ;)

    -Prinssi- :D

    VastaaPoista
  2. Luin kommentin Lilylle ja Lily käski sanomaan et:
    ''Kiitos Prinssi että olet ollut niin ystävällinen vaikka ei olla edes tavattu! Kun olin Espanjassa, kukaan ei pitänyt musta, ja nyt kun hyväksyt minut joukkoonne niin tuntuu että pitäisi jäädä kauemmaksi aikaa, tuntuu että tämä on mulle se oikea paikka! Ja Prinssi kiitos kaikesta mitä oot tehnyt mulle, oot varmasti tosi ihana panda!'' Eli tollaiset terveiset Lily lähetti! :) Kun näätte, teistä tulee varmasti hyvät ystävät!

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥