kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Mitä?! Lammas, missä?

Niin missä se lammas on? Ainiin  terve pandat! Kun tulin tänne tietsikalle istumaan Päärynän...
Eli mun!
... kanssa niin aloimme ihmetellä kun kaikki muut...
... ihmetteli!
PÄÄRYNÄ! Vaikka saat blogata mun kanssa, sun ei tarvi täydentää...
.. joka lausetta, UPS sori! Joojoo en täydennä... 
Kiitos! Niin eli aloimme ihmetelllä kun kaikki muut ihmetteli aloimme mekin ihmetellä. Sitten kävin hyvän ystäväni Prinssin blogissa, ja huomasin että Prinssin postauksessa luki: Lammas Panfussa?! tai jotain sellaista.. Menin oikopäätä Panfuun ja huomasin, lammas oli panfussa! Joo tietysti haluutte nähä kuvan se on...
tässä! : 










Eikö ookkin söötti! ☺☺ 
Joo tosi.. Mut eli ton näkönen lammas pitäis löytyä pokopetsien ladon läheltä. No sitten koitin harjata lampaan  turkin jotta Lili.. AINIIN Lili pyysi mua alusta alkaen että voisin hakea lampaan villaa hänelle koska Lili aikoo,....: *rumpujen räminää* se aikoo...
NEULOA JOULUSUKAT JOTTA JOULUKUUN 1. PÄIVÄ ME VOIDAAN HAKEA SIELTÄ JOTAIN KIVAA!! Ups, ä-älä kato mua tolla ilmeellä! Sori.....
Pilaat aina kaiken.. Noh, niin Päärynä puhui totta☺ Eli SEN takia lähdin ylipäätänsä katsomaan lammasta ja miten olisin voinut kieltäytyä tuosta! (vaikka mielummin olisin katsellut töllöä omassa puumajassani....) Mutta  asiaan... Eli kun olin käynyt kurkkaamassa lammasta, lähdin takaisin igluun Lilin luokse. Lili sanoi, että pitäisi pukea lammaspuku päälle:

Tiedän, näyttää aika hölmöltä.. Noh, sitten olin jo lähdössä kun Lili kertoi pikku seikan, lammas ei suostu yksinäisenä sitä villaansa leikkaamaan, joten ympärille tarvittiin muita kun vain yksi lammas, tarvittiin 2 ! No menin paikalle ja huomasin muita pandoja hömöm  LAMPAITA :D..ympärilläni ja koitin ajaa lampaan villaa ja se onnistui! Sielä oli niin paljon muita että tämä lammas tuli iloiseksi! Ja lammas näyttää nykyään tältä: 
Voi raukkaa :( Mutta eihän se haittaa, lampaalle kasvaa uusi villa kohta. Ja tärkeetä asiaa, sain luvan Prinssiltä kertoa eli tiedätte, Prinssi on mun BFF ja olishan se outoo jos poika ja tyttö olis BFF eikö? Niin eli Prinssi ei oo poika, se on tyttö! Me olllaan tunnettu 3 vuotiaasta asti! Eli siin oli vaan tieto teille, ja tässä kuva musta ja mun BFF Prinssista ! huom (me ollaa mun majassa lammas asut päällä :D ) 
Eikä mulla..
MEILLÄ, sori olin veskissä ja syömässä..
Noh, meillä ei oo enää muuta joten...
...Moido!
Mun repliikki! Moido!

Tassuttain,
Leidinne<3 ja Päärynä! ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥