kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

lauantai 11. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä kortti♥

Moi pandamurut<3
Inkkuli oli äsken meillä yökylässä ja lähti just äsken. Me valvottiin toosi myöhään, ja herättiin silti puoli yhdeksältä :D Mut joo, väsäsin teille tälläsen ystävänpäiväkortin♥ Jos sun nimeäs ei ole siellä, niin voit pyytää mun pistämään sen sinne niin pistän :)
Klikkaa toki isommaksi ;)  Elikkä teille kaikille niiiiiiiiiiiiiiin hyvää ja ihanaa ystävänpäivää!!!♥♥♥♥ Ootte ihania♥ Ootte auttanut mua paljon ja tukenut, joten kiitos siitä teille suunnattomasti! :) Ja Prinssi: Et kai oo vihanen mulle mistään? Et vastaa mihinkään tekstariin tai mitään, mikset?

Onneksi on ystävänpäivä aikaa, niin ei tarvi olla vihanen tai mitään.. :) Ja kun voi olla etten pääse kirjoittamaan kun on ystävänpäivä, niin pidän tätä nyt siihen asti :) Joo elikkä ei mulla muuta ollutkaa kun toi kortti. Moikka!

Tassuttain,
Leidinne♥

8 kommenttia:

  1. Woij Vilmaaaaaaa<333 Kiitti rakas!!♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Kiittii leidiseni!♥ Ihana kortti!♥

    VastaaPoista
  3. Tille: Mitä vaan sulle, niinkun sanoin!<333 Ooot niin ihana! ♥♥♥♥

    Prinssi: Juu, eipä mitää!♥♥♥♥

    VastaaPoista
  4. Missäs mun nimi? ;) Kun sanoit vielä Panfussakin, että täällä ois jotakin mulle...

    VastaaPoista
  5. Ekaks ei ollut mut nyt pistin. Mun piti pistää mut sit mun piti lähtee yläkertaan ja unohdin pistää :(

    VastaaPoista
  6. Kurkkaapas blogiani, siellä on sulle Ahkera Bloggari - kiertopalkinto!

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥