kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

tiistai 28. helmikuuta 2012

...

Mooi... Oon vähän nolona kun eka sanon että pidän tauon, mut oikeesti aina kun oon koneella mun on tehnyt mieli mennä näpyttelemään postaus. Mites teidän hiihtoloma alkoi? No oon ollut viimeviikon lauantaista asti kipee. Eilen mulla oli kuumetta 38,5. Mutta jooo ei siirrytäkkään nyt mun IRL elämään vaan Panfuun. Vihdoin se lumiukko on saatu mäsäksi :D siiis tarkoitan sulaksi. Noh mitäs sitä kertois... Aaa joo, muistatteko Eloisen?
 No joo kai, siis kumminkin Eloise on tulossa huomisaamuna tänne tuomaan kevään!! Ooon niin helpottunut, josko tää kylmyys aiheutti mun kuumeen, ja nyt kun Eloise tulee niin tervehdyn? Ainiin oon oikeesti kipee eikä Eloise mun kotiin tuu tuomaan kevättä :D Mutta silti, se tulee huomisaamuna viidakkoon, joten menkää kaikki sinne heti! Mä tuun jos en oo niin kipee kun tänä aamuna.. Mutta ei tässäkään vielä kaikkea, nimittäin Panfuun on tullut uusia vaatteita.
Ihan kivojahan ne on... Tai no,,, Miksei Panfuun voisi tulla joskus jotain muodikasta?????? :D Ei siiiis millään pahalla tai mitään... Niiskuttelen tässä kokoajan kun oon ihan kipee.. Arvatkaa mitä muuten mun siskolle kävi yks päivä kun... NONI! Ooon jumittunut liikaa IRL blogiini ja elämääni. Ehkä ei ollutkaan mun aika palata ihan viä Panfuun.. Mutta en keksi muuta tekemistä.. Ok, Panfu on tooosi kiva paikka, mutta oon jumittunut muuhun. No eihän tää postaus ihan viekään tähän loppunut nimittäin on mulla kuvia tästäkin hetkestä Panfussa.








 Että sellasia. Niitä ei nyt tullutkaan kovin monta.. Arvatkaa mitä just nyt tajusin. Enkö osaa enää blogata ja kertoa Panfun uutisista kunnolla? Enkö enää sovi Panfun maailmaan? Kertokaa mulle, oon ihan pihalla. Alan melkein joka lauseeseen tunkemaan mun irl elämän tapahtumia. Oonko tosiaan näin huono Panfu bloggari?? Voi ei, auttakaa!!


Apua tarvitsevin tassuin,
Leidinne♥



3 kommenttia:

  1. Jelppivä Prinssi tässä! ;D

    Sovit Panfun maailmaan mainiosti ja blogisi tarvitsee sua (niin kuin me kaikki). Kuitenkin joo, IRL jutuista ei ehkäpä kantsii kertoo Panfu-blogissa, mutta se menee ohi jos jatkat taas postaamista jonkun aikaa. Ja tosi ikävää kun oot kipee, ja just kun hiihtoloma alko! :( Ei taida olla sun päiväs, mutta toivottavasti sä paranet pian niin, että pystyt nauttiin vielä loma päivistä!:D :) :D Mä en voi olla enää hiihtolomalla. No ei se sua varmaan kiinnosta edes...

    VastaaPoista
  2. Älä lopeta vielä, näin pitkälle päästyäsi! Sun blogi on aivan mahtava ja yritä pitää siitä kiinni. Jos sä lopetat niin ei munkaan blogin olemnassaolo enää kauaa jatku! Mutta joo, päätös on kuitenkin sun. Kyllä sä pystyt tähän jos haluat!

    Nähdään!

    VastaaPoista
  3. Miten teit sen videon, jonka poistit äsken?

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥