kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

opin kuvaamaan videoita!

Mooi rakkaat pandamurut<3 Tästä tulee sitten tooosi lyhyt postaus... Nimittäin nyt Eloise on tullut Panfuun. Se sanoo että meijän pitää kasvattaa kukka, ainakin näin kevään aluksi. No jotta kukka kasvaa pitää heitellä sitä päin sateenkaari juttua. Joten menkää ihmeessä tekemään.

Mutta toinen asia. Nimittäin opin kuvaamaan videoita!! Voin näyttää ensimmäisen videoni:




Ja ööhh... Päätin muuten että alotan sarjan , niin tarvisin näyttelijöitä. Siin pitäis olla ainakin tyttöjä, poikiakin jos halutaan. Tarvin ainakin kolme tyttöö ( oon yks niistä ) ja se olis niinkun kauhu tyyppinen. Et ilmottautukaa kommenteissa minkä niminen ja kuka haluutte olla :) moimoi

7 kommenttia:

  1. Mä haluisin siihen sarjaan..
    Mun nimi vois olla vaikka Vampyre tai Dracula xD

    VastaaPoista
  2. mä haluaisin mutta en taida enää mahtua :( Voin kyllä esittää poikaa (mulla on ne hiukset ;)) mutta mun nimi.. noh xD

    VastaaPoista
  3. Moish Vilmuliini!Toivottavasti huomaat tän kommentin pian chattailtais kommenteilla täällä nyt :D ku panfun Chattikaan ei oo auki

    VastaaPoista
  4. Juu huomaan :D Mut chattaillaan sun blogissa, koska tänne tulee ne kommat jotka haluu osallistuu siihen sarjaan :DD

    VastaaPoista
  5. Joo,mut ei mun blogiin sit heti ekaan postaukseen siihen seuraavan sitten.Ok?

    VastaaPoista
  6. Mä liityn!!!! Tyttö osuuteen, mutta jos poikia ei tule tarpeeks niin voin mä esittää poikaakin, kun mulla on poikien vaatteita. Mutta mielummin haluisin siihen tytön osuuteen! :) No nimi... öh... Jos olen tyttö niin oon Tessa tai Lily. Jos poika niin Zack tai Luck. No noi oli ehkä amerikkalaisia nimiä...

    VastaaPoista
  7. Voisitko olla MILLÄÄN poika? Kun on niiiiiin monta tyttöö jotka haluis tulla mukaan. Et käviskö millään?

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥