kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

torstai 2. helmikuuta 2012

Evron jatkaa touhujaan..

Hyvää huomenta pandamurut<3


Joo on aamu ja kello on 07.46 ja mä menen kouluun vasta kymppiin mutta heräsin seiskalta enkä jostain syystä saanut enää nukuttua. Onkohan tää eka postaus koko Panfussa :O Ei varmaan :D Mutta mennäämpäs siihen asiaan mikä otsikossakin lukee, vai mitä? Eihän teitä kiinnosta mun jaarittelut (jos muakaan ei kiinnosta ne)


Evron on palannut näytölle. (siis tietokoneen :D) Nimittäin nyt se oikeasti tekee jotain toosi katalaa..! Varokaa vaan. Jaa ette usko sen kataluuksia? No tässä kuva mun aamustani:














Tassuttelin ihan rauhassa kaukoputkelle päin, koska nuoli osoitti sinne :)
















VOI EI! Evron on kääntänyt lumiukotkin puolelleen, miten Panfun nyt käy??? No okei, Kamaria suojelee Panfua katalalta Evronilta mutta mitä jos Evron on suunnitellut jotain loitsua tosi kauan ettei Kamariakaan mahda sille mitään! :O No sitten täytyy tyytyä viimeiseen keinoon... se on... Mä puhun vähän ton Evronin kanssa, ja sit se karkaa koko Panfusta ja maailma on pelastettu!!! MUAHAHAHAHAAA.. Hetkinen.. toi nauruhan tekee musta pahiksen.. Mut en oo.. Haluun vaan Evronin pois. Elikkä voin vapaasti nauraa? MUAHAHHAHAHHAAAA...
Mitä täällä metelöidään..? *hieroo silmiään* Olin ihanassa unessa missä olin karkkimaasssa mutta yhtäkkiä kuulin jonkun ilkeän naurun: MUAHAHAHAHAAAA.. Voitko Leidi olla hiljaa, vielä kun on aamu!!!!!!!!!
Sori että herätin Wigu.. Mutta katsoppas noita kuvia tuolla ylempänä..
ÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Näin tollasta unta kerran! (paitsi sekin tapahtui karkkimaassa)
Vieläkö luulet että Evron haluaa rauhassa rakennella lumiukkoa ja muutan peuhaamista lumessa? Siitä en olisi enää yhtään varma! Toi näyttää jo pelottavalta.. Vai mitä?
Okei, toi on jo aika karmivaa.. Miks se tekee loitsua johonkin lumiukkoon? Ne on viattomii!
No Wigu.. SITÄ ME KAIKKI KOITETAAN MIETTIÄ!!
Jaaahas.. No ei ihme että sekoilen kun yks herätti mut kesken "karkkimaa" unta..
Edelleen oon siitä pahoillani.. Mut toivotaan nyt ettei toi loitsu toimi..
Totta, mut mä lähden tästä untenmaille uudestaan, koska oon ihan väsynyyt.. *haukottelee* Moikka.. *menee pois haukotellen*
Toi on oikea unikeko ja mä taas aamuvirkku.. Aika hauskaa x) Taidan itekkin olla vähän väsynyt joten menen tästä tekemään jotain muuta.. (nukkumaan?) No moikka pandamurut, myöhemmin nähdään!


Tassuttain,
(väsynyt) Leidinne ja (jo nukkuva) Wigu ☺



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥