kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Ahkera bloggari titteli

Moi pandamurut<3
Kirjotin sittenkin vaikka sanoin etten kirjoita tiistaihin mennessä, mutta tää oli tosi tärkeä (tosi :D) juttu jonka teille kerron. Nimittäin Ria (Arianna) perusti sellaisen "Ahkera bloggari" jutun mikä on vähän niinkun se koalan "Ylpeä blogista" juttu. Nimittäin Serenity laittoi MULLE "ahkera bloggari" jutun. No tässä olis ahkera bloggari lisää tietoja siitä jutusta:

Mikä on Ahkera bloggari - kiertopalkinto?

- Ahkera bloggari - kiertopalkinto on kiertopalkinto, joka lähti käyntiin Ariannan Panfu-blogista. Palkinnon saanut antaa sen eteenpäin kolmelle muulle bloggaajalle.

- Saadessasi Ahkera bloggari - kiertopalkinnon kopioi (allaolevat) teksti ja kuva esim. postaukseesi/blogiisi.

- Lue ja kopioi nämä säännöt.
- Jatka palkinnon kiertämistä kolmelle muulle bloggaajalle (myös sellaisille, jotka ovat saaneet tämän palkinnon aikaisemmin, palkinnon voi saada useampaan kertaan). Sen jälkeen he kopioivat tekstin ja kuvan ja jatkavata palkinnon kiertämistä kolmelle muulle bloggaajalle.

- Perustele, miksi juuri nämä kolme bloggaajaa ovat niin erityisen ahkeria bloggajia.





Elikkä nyt mun pitäis keksiä kolme (3) "ahkeraa bloggari"a ¨


Ensimmäiseksi jaan "ahkera bloggari" jutun Tillervolle. Tillervo kirjoittaa melkein joka päivä, ja aina Tillervon postauksissa on jotain kiehtovaa. Myös Tillellä on paljon sivuja. Ja jokaisessa sivussa on jotain kiehtovaa. Joten siksi Tille saaa ensimmäisen tittelin. Ja muistakaa, en jaa näitä järjestyksessä.

Seuraavaksi jaan "ahkera bloggari" tittelin Prinssille! Prinssi postaa tosi usein ja aina mukana on kuvia sekä huumoria. Prinssillä on yli 10 sivua, joita jokaista hän on pikkuisen päivittänyt. Ja Prinssi, kannattaa enemmän päivittää niitä sivuja! ;) Mutta siinä oli perustelut Prinssille.

Ja viimeisenä muttei vähäisenä jaan tittelin.... ...... Inkkulille!! Nimittäin aina Inkkulin postauksessa on huumoria ja tämäkin tyttö postaa usein. Inkkulin sivuissakin on paljon mielenkiintoista tietoa, jota kannattaa tsekata! ;)

Elikkä siinä oli sitten kaikille se juttu. Toivottavasti tästä postauksesta ei tullut ihan tylsää. Oikeastaan olisi vielä pari juttua.. Niin eli ettei tää postaus loppuisi tähän, lisään pari kuvaa illastani:

Oltiin Fifannin kanssa jädebaarissa ja puhuttiin..



Sit paikka vaihtu ja me vähän hassuiltiin :D Huusin kaikille tollain ja sitten jotkut meni ihan täydestä ja riensi mun majaan :D Se oli hauskaa..

Kuten sanoin, jotkut usko ja alko huuteleen "pelastus keinoja" :D Ja Fifa siinä yksin sekoili..


Elikkä sellaista oli mun tän päivän panfuilut :) Eli myöhemmin nähdään! 











Mitäs pidätte uudesta "tassuttain" kuvastani? Se on sitten väliaikainen!!

5 kommenttia:

  1. Hmm... No siis, tosta tassuttainkuvasta... Ei missään nimessä pahalla, mutta... siis ymmärräthän sää, että oikeesti toi on hieno!♥ Mutta... Se on aika outo ja mä osaisin ehkä tehdä hienomman "PEAS" merkin ja kaulahuivin... Ja korvat on aikas pienet.... On sulla parempiakin ja paljonkin parempia... Okei... sä aattelet, että mä olen ihan kauhea nyt jaja, että et enää ole mun kaveri! Mutta me ollaan kamuja ja sanotaan asiat suoraan, eikö? No nyt mä sanon tosta tassuttainkuvasta vielä vähän... VITSI, VITSI! LUULEKKO, ETTÄ MÄ SANOISIN JOTAIN TOLLASTA MUN TOISELLE BFF: älle!!!!!??? EN NIINKU SATASESTA! JA TOI ON OIKEASTI HIENO JA YKSI HIENOIMMISTA, ENKÄ MÄ VARMANA OSAA TEHDÄ HIENOMPAA "PEAS" MERKKIÄ TAI KAULAHUIVIA! Mä olen ihan psyko(paatti).... ;) No niin, tuo ei edes ollut hyvä vitsi eikä hauskakaan. Ja tosi vanha, ei siihen enää mene halpaan, vai? ;)

    -Prinssi♥

    VastaaPoista
  2. Olin alussa ihan et MITÄ! Mut arvailin vähän.. Mut teen uuden. Tosta kädestä tuli ihan kuollut :D mä tässä oon psyko(paatti) :D Mut joo kiitts kommasta ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitti tosta palkinnosta!!!!!!!!!!!!!! Kukaan muu ei olis antanut ♥ Ja tosi hieno Tassuttainkuva!!Ihana! Ja ainiin
    "TULKA AKAIKKI MUN MAJAAN SIELLÄ ME OLLAAN TURVASSA" xD xD
    Järkytyin aika lailla kun luin Prinssin komman alun xD Onneks prinssi ei tarkoittanut tota xD xD xD

    Mulla taitaa olla xD-tauti xD

    Inkkuli

    VastaaPoista
  4. niin ja ainiin. Unohin kehua uutta yläkuvaa. Tosi hieno! no eipä muuta xD

    Inkkuli

    VastaaPoista
  5. Öh.. joo sulla taitaa ollakkin xD-tauti, mut niin on mullakin xD xD Ja kiitti yliksestä sekä tassuttain kuvasta ;) xD xD XD

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥