kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

tiistai 28. elokuuta 2012

Uusi sarjis ;)

Moi pandamurut<3 Päätin vähän aika sitten että teen uuden sarjiksen. Olen jo vähän suunnitelut sitä, mutta veikkaan että kestää hetki ennen kuin se tänne blogiini ilmestyy. Mut ilmottelen sitten :) ja tosiaan lyödät mun kaikki sarjikset siitä "Sarjakuva sivu" kohdasta :)



<----  Eli tuossa vielä näyte :D Mutta joo siirrytäämpä ihan Panfuun...








Eli Panfussa ei (ainakaan mulla) silleen tapahdu mitään kauheen "jännittävää" joten pistän tähän postaukseen jotain random kuvia tästä illasta ja sillee :)



Klikkaa toki isommaks ;) Ja tiedän, mulla oli hauskaa :D



Sori, mul ei muita kuvii oo, kun en muuten ollutkaan Panfussa joten :( Mutta huomenna toivon mukaan tulee postaus, ja sen mukana ENEMMÄN kuvia :) Moikka ja hyvää yötä kaikki pandulit ;)



Tassuttain,
Vilma-leidi<3


PS. En voikkaan pistää tassuttain kuvaa, koska kone ei suostu :(
PPS. Toi ylempi voi olla mun tassuttainkuva :D
PPPS. Sanoin hyvää yötä koska kello on 21.38, ja jotkut pandat menee kohta nukkuu. (niinku mä :D)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥