kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

lauantai 25. elokuuta 2012

I'm back!

Moi!! Päätin tulla moikkaamaan tätä blogia, jos nyt kukaan mua kaipaa :D. Ajattelin et voisin ehkä jatkaa tätä panfu-blogin pitämistä :D Kun mun paras kaveri Inkkuli jatkoi myös bloggailua (linkki vie sen blogii). Nyt on muuten koulu alkanut ja vitoselle päästy. Jee? :D Ja sillee..

Ooon siiis nyt aivan pihalla Panfun tapahtumista, mutta koitan kiriä mukaa :D Voisin nyt tähän kai silti pari kuvaa pistää :)



Toltako mun panda näyttää? :O Mulle onkin jäänyt kulttis vaatteet päälle :D








Hei aika cool majakin mulla :D Ei yhtää tyhjä tai mitää...










No, mutta ei mulla kai muuta ollut. Toivottavasti joku luki tämän postauksen. Muistakaa kommata! :D Moimoi!


Tassuttain,
Vilma-leidi<3












PS. Toi on väliaikanen tassuttainkuva

PPS. Ylis on myös väliaikanen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥