kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

tiistai 20. maaliskuuta 2012

Tässäkö se on?

Moi.. Ooon aika sekasin nyt... Mutta tää ei sitten ookkaan pitkä postaus.. Nimittäin mä taidan lopata. Ei siitä kumminkaan olisi nyt tullut mitään... Vaikka blogini ei ole edes vuotta täyttänyt, ei intoni enää riitä. Mielummin loppaan kun teen vaan tylsiä lyhyitä postauksia.. Vai mitä? Joo... No tässä on teettämäni video minkä tein kaikesta kokemuksestani.. (lähinnä mun kavereista) Ja mun ystävien kannattaa katsoa ;)

Pahoittelen laadusta.. Ja myös siitä etten saanut kaikkia ystäviäni siihen. Sanon vielä nimet:

TE olette olleet parhaat ystäväni ja meillä on ollut niin hauskaa Panfussa.¨

Prinssi
Inkkuli
Tillervo
Minna-keiju
Jepsuli
MiniMouse
laku56
nano
pokotin
lili100
Andromeda
koala20000
Eks

Olette auttaneet, kannustaneet ja olleet mun parhaita kavereita! Mulla tulee hirvee ikävä!Mutta mä silti varmaan käyn Panfussa vielä hetken (jos innostus riittää). Toivottavasti nähdään vielä!♥♥♥♥

Tassuttain,
jopa viimeiseen kertaan: Leidinne<3


4 kommenttia:

  1. Nyyh! Hyvästi Leidi! :´( Mulle tulee h-iirveän ikävä. Olen ollut melkein, joka kerta sinun kanssasi, kun olen ollut Panfussa. :) Mutta se on silti sinun valintasi, kukaan muu ei voi päättää loppaatko sinä vai et. Toivon ite että jatkat Panfuilua ja sen bloggaamista, mutta se on sinun valintasi. Kukan ei voi jatkaa Panfuilua ja sen bloggaamista ikuisesti, jokainen hyppää pois Panfusta, kun on sen aika ja antaa uusille pandoille tilaa Panfuun. Mutta niinkuin alussa sanoin niin tulee kauhea ikävä sinua, Leidi! Hyvästi!

    VastaaPoista
  2. Sua tulee ikävä, mutta kaikkien aika koittaa joskus, ei kukaan voi ikuisesti jaktaa Panfuilua ja Panfusta bloggaamista. ;( Toivottavasti nähdään vielä! ♥ :')

    VastaaPoista
  3. Ei! oikeesti tuli OIKEESTI tippa linssin kun katto videon. Niin surullinen musa ja hymyilin (murheissani) noita hauskoja kuvia, kun muistelee niitä aikoja. ;(
    Mä tiiän tarkalleen miltä susta tuntuu, mutta jotenkin vaan sun loppaaminen olis ihan koko Panfun mullistus. Mehän nähään joka päivä ja pidetään hauskaa, koska tunnetaan IRL:issä, mut... Tää on niin vaikea hetki sulle, mulle ja Inkkulille. Ja jotenkin tää vaan oikeesti ottaa sydämmeen. Ja toi musa teki siitä entistä surullisemman. Okei... Nyt mä alan taas pitää niitä tunteellisia puheitani kun joku loppaa. Mutta mä aijon sanoo vielä yhden tärkeän asian: "Me kolme BFF ollaan samassa veneessä ja meillä kaikilla on yhtä vaikeata päättä mitä me oikeesti tehtäisiin, kun into on hiipunut, mutta jotenkin kaipaa niitä Panfun maisemissa oloa. Tuoettais toisiamme ja kannustettais jatkamaan. Jos meillä tulee tälläsiä vaikeita hetkiä ja tilanteita autetaan ja tuetaan toinen toisiamme. Me ollaan hyviä ystäviä ja ystävän työhöön kuuluu mm. se kannustaminen, auttaminen ja tukeminen asioissa. Jos me levätään kesällä kunnolla ja palattais ihan uusissa merkeissä taas bloggailemaan ja Panfuilemaan jos intoa riittää edes vähäsen." Noin tossa se oli. Oli varmaan mun pisin komma ikinä! Toivottavasti et nukahtanut kesken lukemista. ;) Mutta älä loppaa! Pidä pitkä tauko niinku mää ja Inkkulikin nyt ollaan tekemässä. Palataan yhdessä Panfuun kesän jälkeen ja alotetaan uudestaan vähän vanhempina ja reippaampina, jooko? No nähään huomenna koulussa, moikka! :)

    -Love♥ Prinssi ja Wikin toivoo ettet loppais!

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥