kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

tiistai 19. marraskuuta 2013

Onks tää todellista? XD

Joo moi kaikille taas PITKÄSTÄ aikaa - siis tosi pitkästä aikaa. Kuten huomaatte, olen palannut. Mut en kyllä tiä oonko pysyvästi.

Tää juttu menee siis näin: Eilen Inkkuli aamulla liikuntatunnilla kertoi mulle jatkaneensa Panfun maailmaa. Tai siitä päivittelyä ja siellä käymistä. Meijän kaverit oli ihan järkyttyny ja piti asiaa nolona, mutta mun mielestä, Panfu on ihana paikka. Mutta syy, miks mä viimeks lopetin Panfussa oli se että se päivittyy niin paljon ja ei siellä vaan jaksa olla. Se sama voi käydä taas, mutta ainahan voi yrittää? Nyt oon ainakin innostunut, toivoisin vaan, että mun kulttis jatkuis... hmm.

Ainiin piti vielä sanoa, mää ja Inkkuli haluttiin tehdä SPP ("suomen panfu-blogien puolesta") sivusto, joten käykää katsomassa ja sieltä löytyy sitten enemmän tietoa! :)

 http://sppkampanja.blogspot.com



Mutta pakko sanoo, en tiiä Panfusta MITÄÄN - ihan totta. Pitäisköhän mun vähän tutustua tähän?
hmm joo, taidan mennä nyt Panfuun tutkimaan.
Noniin, eli siellä näyttää olevan joku Evronin linnunpelätin? haha ok. Mut heeei, ettei postaus olisi ylitylsä, nii miksei jotain kuvia tänne?

 




^^ tää vilkutus juttu, like always :D


Moikka pandamuruset,
tassuttain Vilma-leidi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥