kkkki



Ai, päätit tehdä siis pienen retken Vilma-leidin Panfu-blogiin! Tämä blogi on ollut pystyssä 29.4.2011 alkaen ;) No, jos haluat tietää mitä löytäisit täältä, voin kertoa.. Täältä löytyy tuoreita postauksia, paaljon kuvia, tarinoita, sarjakuvia ja voit tilata multa myös yläkuvia omaan blogiisi!!!! Ja muistathan säännöt? Ne voit katsoa, kun rullaat ihan alas saakka. Lue säännöt niin voit vapaalla jalalla kuljeskella täällä. Ja jos pidät niin liity tietysti lukijaksi. Lämpimiä lukuhetkiä toivotellen Leidinne♥

Blogin lukijat

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Hooh....

Mooroo! Viime postauksestani onkin aikaa, mutta nyt taas täällä ollaan :) ! Noh, mitäs Panfuun kuuluukaan? Käyn tarkistamasssa... No otetaampas tälläinen "päiväni (tai aamuni) Panfussa" juttu.


Ensin piti valita serveri. Sinne misssä kaverit :)

Saavuin suoraan San FranPanfuun. Mikäs juttu toi on?

Ok.. Elikkä toi Lorax haluu itteleen Panfun puita..
Okei, ei jaksais nyt tehä tota.. Taidan mennä kavereitten luokse..

Okei.. no.. kavereitten kaa juteltiin..

..ja paikka vaihtuu.. mut onhan täälläkin kavereita..

Vaihdoin peliin...

..jee! mut noi kysymykset oli tooosi helppoja
No ei sitten varmaankaan muuta, kun mun täytyy nytt lähtee... Moikka nähdään :)


Leidi


6 kommenttia:

  1. IhQ päivä sulla, kuten aina! =) :3
    Ja kivaa, kun postasit taas. Mä en oikein pysty, koska meidän kone on "rikki". Se lataa koko ajan jotain ja sellasta... :((((( *tupla masennnus* Mut mä oon nyt mun äidin koneel. Joo, mut varmaan sua kiinnostaa MUN asiat SUN blogissa... :((
    Haluun vaan kommata sulle, tuli joku refleksi xD xD xD xD xD xD xD ja noi sai riittä!!!mmmmm....
    Mun riedet on ihan muussina, koska poljin sen yhen ylämäen teiltä ihan täysii ylös... Heikottaa!!!!! O.o Mutta mitäs muuta...? Haluun vaan kommata sulle, mut ei ehkä ole mitään hirveesti kerrottavaa enkä viitti mitään henkilökohtasii IRL tapahtumia kertoo, kun sulla ei ole vielä sitä kommantarkastus juttuu ja muutenki. Ja muutenki me puhuttiin kaikkee kivaa äskesellä pyöräilyreissulla, joten.... Oon jo periaattees kertonu kaiken. Oikei, sori jos tyli tooooooooooooooooooooooooooooossssiiiiiii tylsä komma jossa oli suurin osa tällästä selittelyy... -.- Niinku näät... mä koko ajan selittelen jotakin sitä miten mä selittelen.... -.- Joo mä tajuun ja tiiän ja silleen: MÄ OON TRIPLA OUTO!!!! O.o O.o No mut sä oot tottunu muhun ja mun pelleilyyn ja kaikkiin mun "luonnonoikkuihin". Mutta ehkä mä lopetan nyt enne kuin tää homma karkaa ihan täysin käsistä! =)=)=)=) xD xD xD No moikka! xD xP

    -Prinssi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon tottunu sun sekoiluihis ;) ♥ Muttajuuu....

      Poista
  2. Mulla ei toimi panfu ei oo toiminut eilen eikä tänään joten en pääse ehkä panfuun moneen moneen päivään :(
    T.Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa harmi :( No toivottavasti saat sen pian toimimaa :D ;) ♥

      Poista
  3. Ihana ylis!!!! Oikeesti, olin ihan: "MITÄ!?"

    VastaaPoista
  4. Moippuliini Vilmuseni!
    Olet saanut minulta "Hyvä Blogi" -Kieropalkinnon!

    VastaaPoista

Ai kommentoimaanko tulit? No astu vapaalla tassulla, mutta muistathan ettei kommentissa saa haukkua tai loukata YHTÄÄN KETÄÄN! Joten iloisia kommentteja, jooko?
Kommentteja toivoen, Leidi♥